ترویج فعالیت‌های قرآنی نیازمند استفاده از ظرفیت شورای توسعه کردستان است

نماینده مردم شهرستان‌های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی مستلزم استفاده از ظرفیت شورای توسعه قرآنی در استان کردستان است و باید از این ظرفیت بهره برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیانات رهبری در خصوص برکات قرآن اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بیان فرمودند که تعالی جامعه در گرو توجه به فعالیت‌های قرآنی است لذا همه ما باید توسعه این برنامه‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوط به مسائل و قرآنی است، افزود: یکی از ماموریت‌های ذکر شده در برنامه ششم توسعه که در برنامه وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هم آمده است افزایش موسسات قرآنی است.

 

رحیمی عدم هماهنگی بین دستگاه های متولی و موسسات قرآنی را یکی از مشکلات موجود در جامعه خواند و یادآور شد: باید از ظرفیت شورای توسعه قرآنی برای اجرایی کردن منشور فعالیت‌های قرآنی استان استفاده کرد.

 

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه جدی به افزایس موسسات قرآنی در برنامه ششم توسعه، گفت: تعداد موسسات قرآنی کشور تا پایان سال‌جاری طبق برنامه ششم توسعه باید به ۲ هزار موسسه برسد.

 

وی اضافه کرد: استخدام معلمان قرآنی یکی از افتخارات مجلس شورای اسلامی این دوره است که که به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی بودجه آن اختصاص یافت.

کد خبر 1090601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha