مقاله عضو کانون حجت ابن الحسن (ع) به کنفرانس بین المللی روانشناسی راه یافت

کیوانی هفشجانی گفت: مقاله عضو کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (ع) هفشجان به ششمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی مدیریت و روانشناسی راه یافت.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مقاله احمدرضا حسین پور عضو کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (ع) هفشجان به ششمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی مدیریت و روانشناسی راه یافت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: احمدرضا حسین پور یکی از اعضای فعال کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) است که در همه برنامه های فرهنگی هنری این کانون حضور دارد.

 

وی ابراز کرد: در برگزاری برنامه های آسیب های اجتماعی و روانشناسی از این عضو فعال که در این حوزه تخصص دارد استفاده می شود.

 

کیوانی هفشجانی گفت: محور مقاله احمدرضا حسین پور، بررسی آسیب های اجتماعی در زنان است که از این پس از ایشان به عنوان یک استاد مجرب در برنامه های با این عنوان استفاده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: یکی از وظایف کانون های فرهنگی هنری شناسایی جوانان بااستعداد در زمینه های مختلف و معرفی به سازمان ها و نهادهای مربوطه است.

 

 

کد خبر 1090605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha