افتتاح پروژه های شاخص ومهم محرومیت زدایی در گلوگاه

پروژه های شاخص ومهم محرومیت زدایی در گلوگاه، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، یوسفی فرمانده سپاه ناحیه نکا و جمعی از مسئولان و بسیجیان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، امروز( ۱۱ شهریور) پروژه های محرومیت زدایی در گلوگاه به بهره‌برداری رسید و مردم محروم مناطق روستایی از خدمات مختلف سپاه بهره مند شدند.  خدمت رسانی و مردم یاری بسیج و سپاه شهرستان گلوگاه، برنامه های سلامت محور طرح شهید سلیمانی و نهضت کمک های مومنانه از جمله برنامه های محرومیت زدایی در گلوگاه بود.

برنامه های سلامت محور طرح شهید سلیمانی در گلوگاه از جمله مرکز واکسیناسیون بسیج ، برگزاری آئین نهضت کمک های مومنانه با اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونایی  و افتتاح مسکن مددجویی از دیگر افتتاحیه های امروز بود.

در این مراسم ۲ پروژه آب رسانی آب آشامیدنی سالم و کشاورزی به مناطق دوردست و کم برخوردار هم با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا افتتاح و به بهره برداری رسید .

سردار مسلمی همچنین در حاشیه افتتاح طرح های خدمات رسانی سپاه با حضور در منزل شهید مدافع سلامت " میترا کلبادی نژاد" به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام و با خانواده این شهید گفتگو کرد.

کد خبر 1090612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha