مراسم افتتاحیه طرح استانی « طراوت» در کانون علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد

مراسم افتتاحیه طرح استانی « طراوت» با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در کانون علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم افتتاحیه طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد در کانون علی بن موسی الرضا(ع) مسجد امام رضا (ع) امامشهر برگزار شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این مراسم گفت: طرح طراوت با حضور بیش از 1200 نفر از جوانان و نوجوانان یزد با محوریت مساجد در سطح استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: هدف ما در این طرح اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد است و در این طرح نیز 30 مسجد در 6 منطقه از شهر یزد مجری هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این طرح با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود .

حجت الاسلام سالاری گفت: مدت زمان این طرح یک سال و از غدیر تا غدیر است که در 9 موضوع و سرفصل کانون های مساجد برنامه های فرهنگی و هنری خود را اجرا می کنند.

علی زباندان کارشناس فرهنگی و هنری نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری افتتاحیه این طرح در کانون های مجری گفت: خوشبختانه با همکاری کانون های مجری طرح استانی طراوت سعی کرده ایم مراسم های افتتاحیه را برگزار کنیم و تاکنون نیز این مراسم ها در حال برگزاری است.

کد خبر 1090615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha