ثبت نام بیش از ۱۰۰۰ جوان و نوجوان یزدی در طرح « طراوت»

مراسم افتتاحیه طرح استانی « طراوت» در کانون باب الحوائج (ع) حسن آباد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم افتتاحیه طرح استانی « طراوت» با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در کانون باب الحوائج (ع) حسن آباد یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست گفت: طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد استان یزد است  که با همکاری سازمان اجتماعی و فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در 30 مسجد استان برگزار می شود.

وی افزود: مخاطبین این طرح بیش از 1200 نفر از جوانان و نوجوانان هستند که با ثبت نام در کانون های مجری می توانند از این طرح بهره مند شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: هدف ما احیای کارکردهای مساجد است که از طریق جذب به مساجد این هدف را دنبال می کنیم.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: در این طرح سعی شده از تمامی مناطق شهری استفاده شود و کانون های منتخب نیز از این مناطق هستند و امیدوریم بتوانیم در مناطق محروم به خوبی این طرح را دنبال کنیم.

وی گفت: استفاده از ظرفیت مربیان کشوری و استانی نیز از جمله مزیت های این طرح است که جوانان و نوجوانان می توانند در طول یک سال از آموزش های این مربیان استفاده کنند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: این آموزش ها و دوره ها در دو گروه اختصاصی و عمومی است که بر اساس ظرفیت های جوانان و نوجوانان برگزار می شود و افراد می توانند بر اساس استعداد خود در این طرح ها شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: زمان اجرای این طرح در استان یک سال و از غدیر تا غدیر است و امیدواریم با از بین رفتن ویروس کرونا این طرح را به صورت سالانه و حضوری کامل برگزار کنیم.

کد خبر 1089661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha