ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان یزدی در طرح استانی « طراوت»

حجت الاسلام سالاری از ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان یزدی در طرح استانی « طراوت» در کانون های مساجد یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در مراسم افتتاحیه طرح استانی « طراوت» در محل مسجد امام کاظم (ع) یزد گفت: طرح استانی طراوت به عنوان یکی از طرح های مسجد محور است که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

وی افزود: این طرح به مدت یک سال و از غدیر امسال تا غدیر سال آینده در ۳۰ مسجد استان اجرا می شود و ۶ منطقه از شهر یزد نیز میزبان این طرح هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: مخاطبین این طرح  بیش از ۱۲۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان هستند که امیدواریم بتوانیم برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی مناسبی را برای آنها اجرا کنیم.

حجت الاسلام سالاری گفت: هر حرکت اصیل برای موفقیت باید حوزوی یا مسجدی باشد که در این کانون شاهد حضور هر دو آن هستیم به نحوی که کانون شهید سلیمانی در محل مسجدی در حوزه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد است.

وی افزود: 25 هزار کانون در کشور داریم که بیش از ۸۵۰ کانون آن در سطح استان یزد است و بیش از ۶۵ هزار عضو در این کانون های حضور دارند.

کد خبر 1091307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha