بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم فرج نژاد برگزار شد+ تصاویر

بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم فرج نژاد با حضور عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازیزد، بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم فرج نژاد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا علم‌الهدی، عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه قم برگزار شد.

این مراسم که با حضور آحاد مردم یزد در محلس مدینه العلم کاظمیه و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی یزد و اداره کل اوقاف و امور خیریه و مدیریت حوزه های علمیه یزد برگزار شد به مناسبت بزرگداشت مرحوم فرج نژاد و همسر و فرزندانش برگزار شد.

حجت الاسلام علم الهدی ضمن گرامیداشت شهادت حضرت زین العابدین (ع) گفت: این حضرت به عنوان یکی از اثرگذارترین افراد برای تربیت حوزه های علمیه بوده است به نحوی که با خرید و آزاد کردن برده ها، آنها را تربیت کرده اند و به عنوان سفیران فرهنگی به جامعه معرفی کرده بودند.

وی افزود: امام سجاد (ع) هزاران برده را خریداری کردند و با همراهی آنها در ماه های مبارک رمضان آزادشان می کردند و پس از آن نیز به عنوان شاگردان خود آنها را تربیت می کردند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه قم ادامه داد: اگر اسلام نشر پیدا کرده حوزه علمیه از غلامان امام بودند که بوی عطر امام را استشمام کردند و پس از ایشان نیز در زمان امام باقر(ع) با ایشان همراه شدند.

حجت الاسلام علم الهدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فرج نژاد گفت: مرحوم فرج نژاد به عنوان فردی بود که توانست در راستای تقویت بنیه اسلام و معرفی صهیونیسم گام های موثری بردارد.

وی افزود: آثار بر جای مانده از وی به عنوان راه روشنی است که می توانیم برای تربیت نسل جدید و معرفی صهیونیسم از آنها استفاده کنیم.

 

کد خبر 1091356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha