آغاز به کار طرح استانی « طراوت» در کانون شهدای آبشور یزد

طرح استانی « طراوت» در کانون شهدای آبشور یزد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی که امروز با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزارشد، طرح استانی « طراوت» در محل کانون شهدای آبشور آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام سالاری، با اشاره به اجرای طرح استانی « طراوت» گفت: این طرح در بیش از 35 کانون فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار می شود که حدود یک هزار جوان و نوجوان را درگیر فعالیت های فرهنگی و هنری و ورزشی با محوریت مساجد می کند.

وی افزود: این طرح برای نخستین با در سطح مساجد استان یزد و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و شهرداری استان اجرا می شود و به مدت یک سال کانون های مجری درگیر این فعالیت ها می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: هدف ما اجرای طرح های مسجدی محوری در جهت جذب جوانان و نوجوانان است و سعی کرده ایم در این طرح با هدف جذب آنها بسیاری از فعالیت های فرهنگی، هنری، اردویی و آموزشی را در قالب مساجد دنبال کنیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: افتتاح و آغاز به کار این طرح پس از ثبت نام از امروز آغاز می شود و به مدت یک سال کانون های مجری در سطح استان این طرح را دنبال می کنند.

علی زباندان کارشناس مسئول فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت اجرای طرح طراوت در سطح مساجد استان یزد گفت: در این طرح بیش از 35 مسجد و حدود یک هزار جوان و نوجوان درگیر می شوند و به مدت یک این طرح ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه این طرح مورد استقبال کانون های مساجد استان قرار گرفته است که امیدواریم بتوانیم در سال های آینده نیز مراحل بعدی آن را برگزار کنیم.

در پایان این مراسم نیز از مسئولان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان از کانون شهدای آبشور بازدید کردند.

کد خبر 1088486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha