دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با هدف تبیین برنامه های این ستاد با مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد صبح امروز با هدف تبیین برنامه های این ستاد در استان یزد با محمد حسین رحیمی نسب مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

رحیمی نسب در این نشست گفت: یکی از فعالیت های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد راه اندازی و فعالیت کانون های خادمیاری رضوی است که تاکنون تعداد 100 کانون در استان راه اندازی شده است و در قالب های مختلف فعالیت می کنند.

وی افزود: از این تعداد 25 کانون در سطح شهر یزد است و تعداد 19 کانون نیز به صورت تخصصی در استان فعالیت می کنند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد بیان کرد: ما سعی داریم در میان اقشار مختلف مردمی این برنامه کانون های خادمیاران رضوی را دنبال کنیم و از این طریق نیز فعالیت های فرهنگی و هنری را به صورت داوطلبی در بین کانون های خادمیاری برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام سالاری نیز در این نشست با اشاره به برنامه های کانون های مساجد استان گفت: ما سعی داریم برنامه های ستاد را در قالب مسجد محوری با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دنبال می کنیم.

وی افزود: امیدواریم با همکاری کانون های خادمیاری رضوی بتوانیم در مساجد این برنامه ها را گسترش دهیم.

کد خبر 1089246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha