اجرای طرح طراوت در ۳۰ مسجد سطح شهر یزد/ هدف گذاری ما جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است

حجت الاسلام سالاری با اشاره به آغاز اجرای طرح استانی «طراوت » گفت: این طرح با هدف جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد صبح امروز در دیدار با محمد حسین رحیمی نسب مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد با هدف اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد سعی دارد جذب جوانان و نوجوانان را به مسجد دنبال کند.

وی افزود: در این راستا طرح های مخلتف فرهنگی و هنری را در قالب برنامه های ستادی و کشوری اجرا می کنیم و در کنار آن نیز برنامه های استانی را اجرا می کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: یکی از این طرح های استان « طرح طراوت» است که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اجرا می شود.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: مخاطبین این طرح بیش از 1200 نفر از جوانان و نوجوانان 12 تا 16 سال هستند که با محوریت مساجد در برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و اردویی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: این طرح در 6 منطقه و 30 مسجد در سطح شهر یزد برگزار می شود و زمان برگزاری آن نیز یک سال و از عید غدیر تا عید غدیر سال آینده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: این طرح در موضوعات 9 گانه اجرایی می شود که در آن ها از اساتید متخصص و دغدغه مند استفاده می شود.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در استان یزد تعداد 850 کانون فرهنگی هنری داریم که بیش از 330 کانون آن در سطح شهر یزد هستند و امیدواریم بتوانیم در سال های آینده با همکاری شهرداری های مختلف شهرهای استان این طرح را در تمامی مساجد استان اجرا کنیم.

کد خبر 1089247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha