مسئولان مشاغل و حمایت از تولید ملی را به سمت روستاها سوق دهند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مسئولان مشاغل و حمایت از تولید ملی را به سمت روستاها سوق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با پنجشنبه های تولید پیش از ظهر امروز، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت به همراه بخشدار مرکزی ورامین  با حضور در روستای قشلاق امرآباد از چندین واحد تولیدی بازدید کرد.

در این بازدید که  دهیار روستا و اعضای شورای روستا، مسئول هماهنگی روستایی بنیاد برکت ورامین و مسئول کارگروه تولید قرارگاه نماز جمعه حضور داشتند، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین با تقدیر و تشکر از پیگیری دهیار، شورای روستا و خصوصا واحد اشتغال بنیاد برکت، از مسئولان خواست تا با حمایت های بیش از پیش خود،به حرفه های اشتغال زا و حمایت از تولید داخل، از نیروی کار روستایی بهره گیری و استفاده لازم را ببرند.

لازم به ذکر است، در این بازدید از مشاغل تولیدی کفش چرم، عطاری(طب سنتی) و صنایع چوبی واقع در روستای قشلاق امرآباد که با اشتغال مستقیم اهالی روستا بویژه بانوان و با حمایت بنیاد برکت راه اندازی شده بود بازدید بعمل آمد.

مریم نظری مسئول هماهنگی روستایی و تسهیلات بنیاد برکت شهرستان ورامین، تسهیلات اشتغالزایی این روستا را تاکنون 33 مورد عنوان نمود و پیش بینی کرد تسهیلات بنیاد برکت تا پایان سال به 50 مورد در این روستا افزایش پیدا کند.

کد خبر 1090620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha