افتتاحی بر پایان ساماندهی گلزار شهدای گلپایگان

ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان گلپایگان با افتتاح رسمی گلزار شهدای تیکن پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان از گلپایگان، پروژه ساماندهی گلزار شهدای تیکن با مساحت 600 متر مربع، سنگ فرش 240 متر مربع و هزینه 68 میلیون تومان در مدت چهار ماه به پایان رسید و به صورت رسمی توسط پدر دوشهیدافتتاح شد.

«خالق محمد شریفی» در حاشیه این افتتاح با یادآوری اینکه گلپایگان  دارای 32 گلزار شهدا است،گفت:ساماندهی گلزارهای شهدا در شهرستان گلپایگان  از سال 76 آغاز شده بود و 14 گلزار شهدا در سال 96 باقی مانده بود که همه آنها با هزینه 400 میلیون تومان با همکاری شهرداری ها و دهیاری ها به سامان رسید و افتتاح گلزارساماندهی شده روستای تیکن به واقع اختتام این طرح در شهرستان گلپایگان است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان با تبیین اینکه در کشور ، بنیاد شهید تنها وظیفه تامین مصالح را دارد و اجرای ساماندهی بر عهده شهرداری و دهیاری است که هزینه ای جداگانه دارد، از همکاری این دو نهاد با بنیاد شهید تشکر کرد.

امام جمعه گلپایگان نیز در این مراسم با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) میدان شات و افتخار را گشود، گفت:جوانان بسیاری این راه باسعادت را طی کردند وعزت و برکت در دنیا به برکت وجود همین شهدا و متانت خانواده های جانبازان است.

روستای تیکن دارای دو شهید مفقود الاجسد و دو خانواده دو شهیدی است و این روستا موطن مجتهد شهید آیت الله «محمد صادق صدوق» اولین شهید راه انقلاب امام خمینی (ره) و شهرستان گلپایگان در سال4  است که رژیم طاغوت از دادن پیکر شهید خودداری کرد./

کد خبر 1090629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha