بیکاری جوانان و مردم باید حل شود

آیت الله علوی گرگانی گفت: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،  آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار حجت الله عبدالملکی وزیر رفاه کار و امور اجتماعی  که در دفتر ایشان برگزار شد، با قرائت آیه ای از قرآن کریم با توصیه هایی به وزیر رفاه،‌گفت: درهمه کارها با امید جلو روید و ناامید نباشید گر چه مملکت دچار مشکلات عدیده است.

 

وی بیان داشت: اما اگر دست به دست هم دهیم می توانیم مشکلات را رفع کنیم. لذا وارد شده است من کان لله کان الله له نگویید: "نمی‌توان" و "نمی‌شود" بلکه با همت، همه کارها حل شدنی است. 

 

این مرجع تقلید گفت: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.

 

آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان ساخت:  ما سرمایه زیاد داریم عمده آن است درست به کار گرفته شود. سعی کنید به گونه ای مدیریت کنید که نفع آن به جوانان برسد. 

 

وی در پایان گفت: کارهایی را که بر زمین و معطل مانده است تشخیص داده و آن را به درستی به حرکت در بیاورید.

کد خبر 1090634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha