۲۵۳ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروسدر ایلام شناسایی شد/۳ مورد فوتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۵۳ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید در صدر توجه مردم هم استانی های عزیز ایلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۴۷۰۹ نفر  در شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۹۶۵ نفر در استان است، یادآور شد: موارد فوتی در استان مروبط به شهرستان های ایلام ۱ فوتی،  هلیلان ۱ فوتی و  دهلران ۱ فوتی بوده است.

 

کریمیان با بیان اینکه در حال حاضر ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز و ۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، چوار، چرداول، بدره، دره شهر، آبدانان، دره شهر و دهلران در وضعیت قرمز و شهرستان های هلیلان، سیروان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، ابراز کرد: در شبانه روز گذشته نیز ۸۵ نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با تاکید بر رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار جامعه، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در مراکز پرازدحام همچنان به مردم توصیه می شود.

کد خبر 1090647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha