حجت الاسلام کریمیان در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل شد

طاهری گفت: با حضور امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از مسئول قرارگاه تحول اجتماعی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در راستای ارائه خدمات فرهنگی در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با حضور امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از مسئول قرارگاه تحول اجتماعی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در راستای ارائه خدمات فرهنگی در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح به منظور جریان سازی فرهنگی و پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فصل دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» و تجلیل از مادران شهدا و نخبگان مسجدی در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به ‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می ‌‏شود، افزود: امسال در تداوم طرح سه شنبه های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده‌اند، تکریم می شوند.

 

طاهری با بیان اینکه طرح «شکوه مادری» با هدف تجلیل از این مادران و معرفی مادران اسوه و الگو انجام میشود، اضافه کرد: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به همت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد شناسایی و مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.

 

کد خبر 1090649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha