معلولیت عامل شکوفایی بسیاری از استعدادها و توانایی‌های بالقوه است

بیروم‌وند گفت: معلولیت هيچ‌گاه محدودیت و محرومیت از ادامه زندگی اجتماعی و دستیابی به افتخارات و سربلندی‌ها نیست بلکه می‌توان از آن به عنوان عامل شکوفایی بسیاری از استعدادها و توانایی‌های بالقوه یاد کرد.

«فرحناز بیروم‌وند» امروز (پنجشنبه ۱۱ شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از درخشش امان‌الله پاپی معلول اندیمشکی در مسابقات پارالمپیک توکیو خبر داد و اظهار کرد: وی توانست به مدال نقره در ماده پرتاب نیزه رشته دوومیدانی دست پیدا کند.

 

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک افزود: آئین استقبال از این ورزشکار قهرمان و افتخارآفرین شب گذشته با حضور پرشور شهروندان و مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

وی اذعان کرد: معلولیت هيچ‌گاه محدودیت و محرومیت از ادامه زندگی اجتماعی و دستیابی به افتخارات و سربلندی‌ها نیست بلکه می‌توان از آن به عنوان عامل شکوفایی استعدادها و توانایی‌های بالقوه یاد کرد.

 

بیروم‌وند تصریح کرد: سازمان بهزیستی با ایجاد انگیزه در معلولین و ترغیب معلولان به سمت ورزش، تحصیل و اشتغال، گامی مهم در حمایت از آنها برداشته که روزانه شاهد درخشش این قشر در عرصه‌های مختلف هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: حس انسان‌دوستی و نوع‌دوستی در میان مردم یکی از عواملی است که انرژی مضاعفی به زحمتکشان سازمان بهزیستی می‌دهد.

 

کد خبر 1090653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha