در بحث برگزاری راهپیمایی اربعین تابع سیاست کلی نظام هستیم

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه در بحث اربعین تابع سیاست کلی نظام هستیم، گفت: مردم استان برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی کانون‌های فرهنگی تبلیغی و موکبداران ایلام، اظهار کرد: توفیقی که خداوند به ما به عنوان متولیان اربعین و هیئات مذهبی و اقامه کنندگان عزای سید و سالار شهیدان داده است، نعمتی است که جای شکر دارد و باید قدردان این نعمت باشیم.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با اشاره به برگزاری اربعین امسال، یادآور شد: در بحث اربعین تابع سیاست کلی نظام هستیم، وقتی نظام تصمیم بگیرد که اربعین تعطیل باشد، ما هم تابع آن خواهیم بود و ولایتمداری ما هم در همین است.

 

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زائرسرای مردم ایلام در مشهد مقدس، گفت: در حال حاضر یک زمین ۷۰۰ متری در دو کیلومتری حرم با ۸ طبقه و پنج هزار متر مربع سفت کاری شده است که برای ادامه کار به پول نیاز داریم و از همه مردم تقاضا دارم که پای کار بیایند.

 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: همانطور که مردم در دفاع مقدس و اربعین پای کار آمدند، خواهشم این است که برادران و خواهران عزیز در شهرستان ایلام به صورت شبکه ای و به صورت محله به محله و منزل به منزل پای کار بیایند و اطلاع رسانی کنند، زائر سرا متعلق به استان ایلام است و گنجایش خوبی هم برای پذیرایی از اردوهای زیارتی، خانوادگی و... دارد و مردم تا جایی که امکان دارد نذورات خود را برای کمک در این زمینه اختصاص دهند.

کد خبر 1090658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha