داروخانه هلال احمر در گرگان افتتاح شد

با هدف افزایش خدمت رسانی به مردم به ویژه بیماران خاص و با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، استاندار گلستان و مدیران ارشد استانی و شهرستانی، داروخانه هلال احمر در گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، صبح امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، استاندار گلستان، و مدیران ارشد استانی و شهرستانی ساختمان جدید داروخانه هلال احمر گرگان افتتاح و راه اندازی شد.

 

این ساختمان به مساحت تقریبی ۴۵۰ متر مربع فضای اصلی داروخانه و انبار دارویی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و مجهز به سردخانه دارویی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال با جانمایی در مرکز شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

همچنین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی پیامبر اعظم(ص) جمعیت هلال احمر استان گلستان با توجه به فرسوده شدن ساختمان و نیاز به بهسازی، فضای فیزیکی درمانگاه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال با حضور دبیرکل مجددا راه اندازی شد.

 

«محمدحسن قوسیان مقدم»، دبیرکل جمعیت هلال احمر صبح امروز در این آیین از فضای داروخانه و انبار دارویی بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از وضعیت ساخت و سازهای صورت گرفته از نزدیک با کارکنان داروخانه گفت و گو کرد و از وضعیت تعداد مراجعین روزانه، وضعیت موجودی داروها به ویژه داروهای بیماران خاص و مبتلا به کرونا جویا شد.

 


استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: از هلال احمر گلستان تشکر میکنم چنین ساختمانی را با این شرایط بسیار خوب در بهترین نقطه ی شهر و با این کیفیت احداث کرده است هرکاری بتوانم و لازم باشد برای افزایش خدمات آن انجام میدهم. به نیابت از همه مردم هم خدمات بی نظیر در داروخانه از هلال احمر تشکر می‌کنم.

 

«هادی حق شناس» ادامه داد: شما کارکنان داروخانه در بدترین شرایط کرونا به مردم خدمت می کنید و ما قدردان زحمات شما هستیم.

کد خبر 1090698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha