اهدای نفس به بیماران درگیر کرونا

مسئول کانون محله ای شمس الشموس اصفهان از اهدای کپسول های اکسیژن به بیماران درگیر کرونا خبر داد.

«مجید حمیدی منش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت؛ کانون محله ای شمس الشموس با شرکت در پویش نفس، تعداد هفت کپسول به همراه دو دستگاه اکسیژن در جهت بهبود حال بیماران کرونایی تهیه کرد.

 

مسئول کانون محله ای شمس الشموس اصفهان ادامه داد: کپسول های اکسیژن به خانه های نیازمندان منطقه یک و اطراف به صورت امانی توزیع می شود. همچنین در طی مراسمی همراه با خادمیاران رضوی به مراکز واکسیناسیون  رفته وخدمت رسانی آب و غذای گرم داشته‌ایم.

 

وی اذعان کرد: از دیگر برنامه های کانون تولید ماسک و ایجاد اشتغال زایی برای نیازمندان و اهدای آن به نیازمندان نابینای بهزیستی است.

 

این فعال فرهنگی تصریح کرد: در تمام مراحل بیماری کرونا در کنار نیازمندان کرونایی بوده و هستیم و ماسک‌های تهیه شده را بین نیازمندان در خانه های خارج از شهر اصفهان اهدا می کنیم.

 

وی افزود: همچنین برای بیماران، ویلچر حمام و تخت های بیمارستانی تهیه کرده‌ایم و آنها را به صورت امانی به بیماران نیازمند تحویل می دهیم.

 

حمیدی منش از حمایت کانون از زنان باردار زندان خبر داد و گفت؛ به همت کانون شمس الشموس برای زنان باردار زندانی مواد غذایی مقوی و لباس ویژه خود و نوزادانشان تهیه شد و این مادران به منظور حفظ آرامش و تامین نیازهای عاطفی نوزادانشان می توانند تا دوسالگی فرزندانشان را در کنار خود نگهداری کنند.

کد خبر 1090720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha