آیین خطبه خوانی خادمیاران کانون خادمیاری حرم مطهر خواهر امام رضا در اصفهان

حجت الاسلام صادق زاده گفت: آیین خطبه خوانی با اجتماع بزرگ خادمیاران خواهر و برادر کانون خادمیاری حرم مطهر حضرت زینب علیهاسلام در اصفهان در شهریورماه برگزار شد.

حجت الاسلام  «محمد صادق زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خادمین در ویژه برنامه های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: میزبان در میهمانی وظیفه اش تلاش است که با نظم و انضباط، صبر و تحمل از عزاداران حسینی پذیرایی کند که به حمدالله مراسمات به بهترین وجه در دهه اول محرم برگزار شد. 

مدیر کانون خادمیاری حرم مطهر حضرت زینب علیهاالسلام با اشاره به بازگشایی بقعه جهت زیارت بیان کرد: برگزاری برنامه های محرم در دو صحن و دور از محل بقعه مبارک و در نوبت ظهر و شب باعث زحمت خادمین شد که ان شاالله مورد قبول امام حسین علیه‌السلام قرار گیرد، همچنین خادمین جهت آماده‌سازی صحن غربی و بازگشایی بقعه سه شبانه روز تلاش کردند تا محل زیارت و رواق ها برای زائرین در محرم مهیا گردد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اصافه کرد:  قرائت قرآن کریم، مرثیه سرایی و نوحه خوانی توسط مدحان اهل بیت (ع) ، اجرای خطبه خوانی در مدح چهارده معصوم (ع) و حضرت زینب بنت موسی بن جعفر توسط خدام افتخاری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این ویژه برنامه، خادمیاران کانون خادمیاری حرم مطهر خواهر امام رضا علیهماالسلام  به زیلرت حرم مطهر رفتند و مداحی صورت گرفت.

کد خبر 1090728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha