تیم های نظارتی خودرویی با هدف مقابله با کرونا به بازرسی اصناف می پردازند

ترکاشوند با اعلام رعایت ۸۰ درصدی اصناف نسبت به قوانین کرونا گفت: تیم های نظارتی خودرویی با هدف مقابله با کرونا به بازرسی اصناف می پردازند.

« پاسدار علی ترکاشوند» در جریان اقدامات صورت گرفته در سازمان بسیج اصناف امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تیم های نظارتی خودرویی با هدف مقابله با کرونا به بازرسی اصناف می پردازند.

 

رئیس بسیج اصناف سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: در راستای محافظت از مردم استان البرز به منظور مقابله با کرونا و به درخواست آنان نسبت به ضعیف بودن نظارت های بازرسی در اصناف، تیم های نظارتی بسیج اصناف وارد عمل شدند. 

 

 

وی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین بهداشتی و مقرراتی معین شده از طرف ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: بنابر تحقیقات صورت گرفته با توجه به رعایت ۸۰ درصدی رعایت قوانین مقابله با کرونا از طرف اصناف، تیم های بازرسی خودرویی در قالب ۱۰ تیم راه اندازی شد. 

 

رئیس بسیج اصناف سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی اتاق اصناف، سازمان تعزیزات، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی اتاق ثبت و ... هر یک نمایندگانی را در قالب طرح ۲ هفته نظارتی در این تیم های نظارتی دارند که انتظار می رود با یک اقدام عملی و جهادی شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا باشیم. 

 

 

 

 

کد خبر 1090739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha