مراسم گرامیداشت شهید موسوی با حضور  جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد 

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباز مجاهد سید مرتضی موسوی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباز مجاهد سید مرتضی موسوی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در برگزار شد.


سردار «علی فدوی» در این مراسم، گفت: توفیقی شد تا در مراسم یادبود رزمنده ای که علاوه بر خصوصیاتی که دیگر رزمندگان دوران دفاع مقدس و دوران پس از آن داشته و دارند، که فرزند رسول الله (ص) شرکت کنیم.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز کرد: پس از انقلاب اسلامی به لحاظ حضور سادات به ویژه سادات موسوی در مرکز انقلاب موجب شد تا مردم شناخت بیشتری راجع به سادات و فرزندان رسول الله داشته باشند.


وی اظهار کرد: در برخی عملیات ها و در بدترین شرایط که امکان کشته شدن دشمن وجود داشت اما رزمندگان به شریف ترین جایی می رسند که همان دشمن را می خواهند نجات دهند و این به دلیل تعالیم اسلام و شیعه است.


سردار فدوی خاطرنشان کرد: منشاء این تعالیم از اهل بیت (ع) بوده و سادات که از فرزندان اهل بیت (ع) هستند و در کل کشور ما نقش اساسی داشتند خاصه کسانی که همچون سید مرتضی موسوی که از نوجوانی در راهی قرار گرفته که این راه، راهی بسیار پر تلالویی است که عظمت آفریده است.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: یک سید موسوی پس از قرن های طولانی در این کشور روالی را برقرار کرد که قطعا آرزوی حضرت زهرا (س)، ائمه معصومین  (ع) بوده، تشکیل حکومتی بر مبنای قرآن کریم، اسلام و همه ارزش هایی که در اسلام وجود دارد.


وی ادامه داد: به محض پیروزی انقلاب اسلامی کل خبائث عالم با هم متحد شدند تا علیه این انقلاب اقدام کنند و فکر می کردند که می توانند در همان روزهای اول انقلاب آن را نابود کنند اما کم کم فهمیدند این انقلاب آنچنان قوت دارد.


سردار فدوی عنوان کرد: در جنگ صدام نوک پیکان دشمنی قرار داشته و ۸۵ کشور از جمله آمریکا در پشت سر آن قرار داشتند چنانکه در عملیات کربلای ۵ آمریکایی ها مستقیم وارد جنگ شدند، بعد از اتمام جنگ خباثت را ول ادامه دادند فقط شکل خباثت را عوض کردند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن پس از جنگ مدام روش های خباثت را تغییر داد اما اتحاد آنها کامل برقرار است شاید در طول تاریخ به غیر مقطع پیغمبر اکرم (ص) و امیرالمؤمنین علی (ع)، که اتحاد مسلمانان بیشتر از انقلاب اسلامی بود اما پس از پیروزی انقلاب اتحاد دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی وجود دارد.


وی اضافه کرد: ۴۲ سال است که اتحاد دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی وجود دارد اما آمریکایی ها و دیگر عیادی اذعان می کنند که ما شکست خورده ایم.


سردار فدوی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به لحاظ این است که اصل این انقلاب، همان اسلام است شما یک کلمه بیشتر و یک کلمه کمتر در انقلاب اسلامی، از اسلام پیدا نمی کنید.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دوم امام راحل انقلاب اسلامی بود که مردم به دنبال امام متحد شده و همراهی کردند و بعد از امام ( ره) همین روال برقرار شد و در این رابطه کسانی بودند که جلو دار بودند.


وی خاطرنشان کرد: قطعا علمای سادات و علما در راس آنها حضرت امام از این سید موسوی، رهبر انقلاب بود و در پی آن خیل عظیمی از علما و سادات بودند و پشت سر آنها نیز دلدادگان بی شماری که پاسداران در جلو آنها قرار داشتند، قرار گرفتند.

 

سردار فدوی ابراز کرد: علی رغم این که دشمنان انقلاب اسلامی مستکبر و طاغوت هستند و رسانه در اختیار دارند اما خداوند کاری می کند تا آنها اعتراف به شکست کنند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: مشروعیت امیرالمؤمنین علی (ع) به مردم نبود زیرا خداوند ایشان را منصوب کرده و پیامبر اکرم (ص) این انتخاب خدا را اعلام کرد اما تا هنگامی که مردم پای کار نبودند،  حکومت تحقق پیدا نکرد.


وی افزود: این افتخار وجود دارد که به نوعی از سال ۴۲ ملت پای انقلاب آمدند و سال ۵۷ به دلیل اتحاد مردم و رهبری امام راحل این انقلاب پیروز شد.


سردار فدوی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب به لحاظ خباثت های دشمنان مبارزه یک لحظه تعطیل نشد و کسانی همچون سید مرتضی موسوی و خانواده ایشان در این منطقه، همچنان پای انقلاب بودند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: ان شاءالله وعده امام راحل که فرمودند؛ این انقلاب اسلامی به دست صاحب الزمان (عج) تحویل می دهیم، به دست امام خامنه ای (مدظله العالی) میسر شده و دلدادگان انقلاب اسلامی، رزمندگان، بازماندگان شهدا و حاج قاسم که آرزوی تحقق آن را دارند، این وعده امام راحل را می بینند.


وی تصریح کرد: خانواده شهدا در کل منطقه همچون چراغ راه هستند و در بین آنها خانواده سادات و سادات موسوی چراغ راهی هستند  که دائمی بوده و می توانند راهی را بروند که انتهای آن بهشت است.


سردار فدوی خاطرنشان کرد: روحانی و پاسدار هرگز بازنشسته نمی شوند گرچه شکل کار آنها شاید تغییر پیدا کند، سید مرتضی موسوی بر حسب ظاهر بازنشسته شد اما فردی توانمند و تاثیرگذار در منطقه بود.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه عنوان کرد: اگر در راه شهدا قدم برداریم عاقبت بخیری که همانا شهادت است نصیب ما می شود.

کد خبر 1090750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha