تفرقه، حق تلاش های رزمندگان را در تامین امنیت ضایع می کند/غبارروبی گلزار شهدا

حجت الاسلام موسوی گفت: تفرقه و اختلافات داخلی حق تلاش های رزمندگان را در تامین امنیت را ضایع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی« در دیدار با خانواده شهید مدافع وطن «حمیدرضا اسدی» اظهارداشت: تامین امنیت هوایی برای مناطق اقتصادی، نظامی و استراتژیکی از اهمیت خاصی در دوران دفاع مقدس و پس از آن مورد توجه بوده و نیروی پدافند هوایی تمام تلاش خود را برای این موضوع به کار گرفته اند.

 

رییس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ادامه داد: تامین امنیت کشور از اهمیت خاصی برخوردار بوده و دشمن نیز جرات حمله به خاک کشور را ندارد اما باید مراقب تفرقه داخلی باشیم.

 

وی به پیامدهای تفرقه داخلی اشاره کرد و افزود: تفرقه و اختلافات داخلی حق تلاش های رزمندگان را در تامین امنیت را ضایع می کند.

 

حجت الاسلام موسوی به برنامه های پدافند هوایی در این هفته اشاره کرد و یادآورشد: برگزاری محافل قرآنی، تجلیل از کارکنان پایور و وظیفه، برپایی نمابشگاه عکس و پوستر، مسابقات فرهنگی ورزشی و مردم یاری در مناطق محروم برنامه های این هفته در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد است.

 

وی افزود: طرح مردم یاری با هدف خدمات رسانی بهداشتی و درمانی و توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم اصفهان اجرا می شود که 300 بسته تاکنون توسط کارکنان این یگان آماده شده و تیم بهداری پدافند هوایی برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و روانشناسی اعزام می شوند.

به مناسبت هفته پدافند هوایی دیدار با خانواده شهید و غبار روبی گلزار شهدا اصفهان انجام شد.

 

«بامداد روزپنجشنبه 6 دی بر اثر درگیری پلیس کرمان در منطقه بردسیر با اشرار 2 نفر از پرسنل این پاسگاه به شهادت رسیدند.ستوان سوم سلمان رهنما از بردسیر و سرباز حمیدرضا اسدی از نیروی پدافند هوایی اصفهان که در درگیری با اشراردر منطقه بردسیر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.«

کد خبر 1090770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha