مجموعه هایی فرهنگی که هرکدام ساز خودش را می زند

مسئول دفتر کانون های خادمیاری رضوی در گچساران گفت: متاسفانه مجموعه های فرهنگی شهرستان خودشان متحد و منسجم نشده اند تا چه برسد به همکاری ادارات و دیگر نهادها، به طوری که هرکسی هم ساز خودش را می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی شهرستان گچساران با حضور مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و رئیس اداره برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد.

 

«سعید فصیحی اردکانی» در این نشست، گفت: 300 خادمیار در سطح شهرستان و روستاهای گچساران فعالیت دارند که ۳۰ نفر هم به صورت تخصصی و محله محور فعالیت می کنند.

 

مسئول دفتر کانون های خادمیاری رضوی در گچساران اظهار کرد: متاسفانه مجموعه های فرهنگی شهرستان خودشان متحد و منسجم نشده اند تا چه برسد به همکاری ادارات و دیگر نهادها، به طوری که هرکسی هم ساز خودش را می زند.

 

وی با اشاره به اقدامات کانون های خادمیاران رضوی در این شهرستان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز برنامه تجلیل از مدافعان سلامت، کمک هزینه درمان، دارو و آزمایش بیش از ۳۰۰ نفر را داشتیم.

 

فصیحی اردکانی اهدای خون توسط خادمیاران رضوی طی دو مرحله، قربانی کردن ۱۷راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان را از دیگر فعالیت های خادمیاران رضوی شهرستان برشمرد و ادامه داد:بیش از سه هزار بسته معیشتی هم در سطح شهرستان توزیع شد.

 

مسئول دفتر کانون های خادمیاران رضوی در گچساران با اشاره به اینکه حدود چهار هزار قرص نان هم بین نیازمندان شهرستان توزیع شد، گفت: مسابقات فرهنگی با توجه به مناسبت های سال برگزار شد، ضمن اینکه معرفی آسیب دیدگان کرونا به کمیته امداد برای اخد وام از دیگر برنامه ها بود که درحال حاضر نیز بحث تهیه نوشت افزار دانش آموزان محروم را در دستور کار داریم.

 

حجت الاسلام «محمد شکوهیان» هم گفت: ۱۰ روستا تحت پوشش نیروهای طرح هجرت هستند و مبلغین با دست خالی در روستاها فعالیت می کنند و در برخی روستاها هم به دلیل نبود خانه عالم نمی توان مبلغی به این مناطق مامور کرد.

 

معاون طرح هجرت شهرستان گچساران افزود: بحث شناسایی فقرا و نیازمندان هم به صورت مداوم و خودجوش انجام می شود و سعی داریم هر اندازه که بتوانیم بسته های معیشتی به آنها بدهیم و خانواده هایی که دچار مشکلات هستند را سعی می کنیم در حد توان هم مشکل آنها را مرتفع کنیم.

 

وی ادامه داد:از دیگر اقدامات در ایام انتخابات، گروهی خودجوش حدود ۳۰۰ جلسه بصیرتی در زمینه انتخابات در شهرستان گچساران برگزار شد.

 

حجت الاسلام شکوهیان از همکاری و فعالیت هایی با مراکر ترک اعتیاد این شهرستان سخن به میان آورد و گفت: هرچند نیاز به حمایت داریم اما  بزرگترین کار با مردم بودن و پای کار مردم بودن است.

 

معاون طرح هجرت شهرستان گچساران گفت: آن چیزی که می تواند مردم را نسبت به انقلاب امیدوار کند، همین با مردم و در کنار مردم بودن است.

کد خبر 1090789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha