دغدغه‌های مردم را پیگیری خواهم کرد

رییس جمهور گفت: وضع کپرنشینی در چابهار ساماندهی و تا آخر سال نباید این وضعیت را داشته باشیم، دغدغه‌های مردم را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، رئیس جمهور در شورای اداری استان سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: شهیدان اهل سنت و تشیع برای ایجاد و حفظ امنیت در کنار هم بودند. شهید شوشتری و یارانش در همین منطقه آمدند، خدمت کردند و شهید شدند، نقش مردم در بحث حفظ امنیت خوب است.

وی با بیان اینکه امنیتِ منطقه خوب است و باید بابت این موضوع قدردان باشیم گفت: نعمت وحدت در بین سنی و شیعه وجود دارد و همه این شکرگزاری نعمت را دارند و در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

وی افزود: مباحث این منطقه در شورای اداری استان و در سطح وزرا و نهاد ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد. خواسته درست و بحق مردم باید پیگیری شود.

آیت‌الله رییسی اضافه کرد: در این سفر بسیاری از مشکلات مطرح شد که امیدوارم بتوانم با همه توان آنها را پیگیری کنم.

آیت‌الله رییسی گفت: بهترین منطقه برای ایرانیان خارج از کشور، حضور و سرمایه‌گذاری در سواحل مکران است، افزایش تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری در این منطقه برای ما بسیار اهمیت دارد و از حضور و همراهی همه قدردانی می‌کنم تا شاهد پیشرفت باشیم. گام‌هایی برای مردم برمی دارم تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

رییس جمهور تصریح کرد: وضع کپرنشینی در چابهار ساماندهی و تا آخر سال نباید این وضعیت را داشته باشیم. دغدغه‌های مردم را پیگیری خواهم کرد.

شورای اداری استان سیستان‌وبلوچستان امشب با حضور آیت الله رییسی رئیس جمهور و جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، وزرای نفت، راه وشهرسازی، صمت، رئیس سازمان برنامه وبودجه ورئیس دفتررئیس جمهور و با شرکت آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در اموراهل سنت استان وامام جمعه زاهدان، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی و محلی در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

 

کد خبر 1090806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha