در گام دوم انقلاب ، باید تنها به فکر پیشرفت منطقه و تأمین آرامش مردم باشیم

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب ، باید با پرهیز از نگاه طایفه‌ای، جناحی و سیاسی، تنها به فکر پیشرفت منطقه و تأمین آرامش مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات جلیل آباد طی سخنانی گفت: صرف اندوخته‌های شخصی برای ایده‌پردازی و تصمیم‌سازی کافی نیست و باید از مشورت، نظر و تجربه افراد معتمد، متخصص و آگاه هر منطقه برای پیشبرد امور بهره گرفت.

وی افزود: با وجود بیش از ۳۰ سال فعالیت در حوزه‌های مختلف اجرایی و پارلمانی، در همه امور مشورت می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌گیری از دیدگاه‌های نخبگان و به عبارت دیگر خرد جمعی، راهبرد برون رفت از مشکلات دشت ورامین است.

وی ادامه داد: در حالی که چهارمین دهه از پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم و در گام دوم انقلاب، باید با پرهیز از نگاه طایفه‌ای، جناحی و سیاسی، تنها به فکر پیشرفت منطقه و تأمین آرامش مردم باشیم.

نوش آبادی افزود: ممکن است عده‌ای بر این باور باشند که نماینده‌شان حضور کمرنگی در مراسم مختلف سه شهرستان دارد، به‌عنوان نماینده مردم کمتر درگیر مسائل حاشیه‌ای و حضور در مجالس و دورهمی‌ها می‌شوم و وقت خود را صرف کارهای اساسی‌تر و رایزنی و پیگیری برای پیشبرد اقدامات و رفع مشکلات منطقه می‌کنم.

 

وی گفت: شهر تازه تأسیس جلیل‌آباد نیازمند توسعه فیزیکی است که با تصویب طرح هادی و رایزنی و تعامل با کشاورزان بخشی از اراضی شمال و غرب به بافت شهر الحاق خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احداث درمانگاه شبانه‌روزی به‌عنوان یک برنامه کوتاه مدت باید در دستور کار قرار گیرد که با اختصاص زمین از سوی مدیریت شهری و جذب سرمایه‌گذار، سایر مراحل آن نیز از دانشگاه شهید بهشتی پیگیری خواهد شد.

وی گفت: بهره‌مندی از آب شرب با کیفیت حق مردم شهر جلیل‌آباد است و با توجه به نزدیکی خط انتقال آب سد ماملو، در کنار مدیریت شهری پیگیر تحقق این مطالبه هستم.

نوش آبادی افزود: احداث تقاطع ورودی جلیل‌آباد یک ضرورت مهم و نیازمند تخصیص اعتبار از محل منابع ملی است که در این زمینه پیگیری لازم را خواهیم داشت.

کد خبر 1090882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha