روحیه جهادی و حضور نیروهای کارآمد زمینه ساز تحقق شعارهای دولت سیزدهم است

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه مهم ترین مطالبه مردم از دولت سیزدهم استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی است، گفت: در حال حاضر توجه به معیشت مردم مهم ترین کار دولت سیزدهم باید باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، خطیب موقت نماز جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۲ شهریور) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های نظام اسلامی، استقرار دولت انقلابی و اسلامی با بهره گیری از نیروهای کارآمد با روحیه جهادی است.

 

حجت الاسلام« وعد مرادبیگی» با اشاره به شرایط کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، یادآور شد: دولت سیزدهم با حضور افراد انقلابی و با روحیه جهادی در مسئولیت های مختلف، می تواند به وعده ها و تحقق شعارهای خود در ایام انتخابات عمل کند.

 

وی با بیان اینکه برقراری عدالت اجتماعی و بهبود وضعیت معیشتی مردم و خدمت به محرومان جامعه مهم ترین شاخصه های دولت اسلامی است، ابراز کرد: تحقق این شاخص ها تنها با مدیریت جهادی و اتکا به ظرفیت های داخلی امکان پذیر است و برای این امر نیز باید مدیرانی با روحیه جهادی در مسئولیت ها قرار گیرند.

 

امام جمعه موقت شهر ایلام با اشاره به اینکه مهم ترین مطالبه مردم از دولت سیزدهم  استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی است، افزود: حضور  نیروهای کارآمد، با تجربه، انقلابی و دلسوز در مدیریت ارشد زمینه ساز تحقق شعارها و وعده های دولت جدید خواهد بود.

 

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه توجه به محرومان و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی از انتظارات و مطالبات به حق مردم است، ابراز کرد: شعار و هدف دولت جدید توجه ویژه به  معیشت مردم و برخورد با مفسدان و رانت خواران و تعادل در قیمت اجناس است که این می تواند مایه دلگرمی و امید برای مردم باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر توجه به معیشت مردم مهم ترین کار دولت سیزدهم باید باشد، افزود: دولت جدید با برنامه ریزی مسنجم به فضل الهی و با کمک مردم برای  حل این مشکلات به طور هدفمند اقدام کند.

 

امام جمعه موقت شهر ایلام با بیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی نقش مهمی در رونق اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم دارد، گفت:  راه اندازی کارگاه ها و صنایع تولیدی نقش مهمی در افزایش نرخ اشتغال و با تناسب آن افزایش تولید و همچنین صادرات دارد.

 

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به سالروز شهادت سید الساجدین حضرت امام سجاد(ع) اظهار کرد: حضرت امام سجاد(ع) پیام و فلسفه نهضت عاشورا را حفظ کرد و  زنده ماندن عاشورا و نهضت حسینی حاصل مرارت ها و تلاش های آن حضرت است که در قالب مناجات های صحیفه سجادیه در اختیار مسلمانان قرار دارد.

 

وی در ادامه با اشاره  به اینکه حادثه ۱۷ شهریور، یکی از مهم ترین روزهای انقلاب اسلامی و یوم الله است، تصریح کرد:  این روز در واقع با جانفشانی مردم متدین  منجر به وقوع انقلاب اسلامی شد.

کد خبر 1090895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha