هیئات مذهبی کانون و کلاس درس معرفت و بصیرت افزایی باشند

حجت الاسلام فعالی گفت: محرم ماه کسب معرفت و بصیرت و ولایتمداری است و هیئات مذهبی کانون و کلاس درس معرفت و بصیرت افزایی باشند.

حجت الاسلام «حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با تسلیت شهادت جانگداز سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب باوفایش و همچنین بزرگداشت سالروز شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد:هیئات مذهبی مهد فرهنگ تشیع و میعادگاه محبان اهل بیت علیهم السلام هستند و کارنامه ای پر افتخار با تجاربی ریشه دار و عمیق در تعظیم شعائر حسینی و خصوصاً سنت شکوهمند عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دارند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: در حالی در محرم ۱۴۴۳ هجری قمری قرار داریم که ویروس منحوس کرونا، چتر خود را بر سر همه دنیا گسترانیده و ایران عزیز ما را نیز متأثر ساخته است، با این وجود مردم متدیّن و ارادتمند خاندان عصمت و طهارت (ع)درشهرستان نکا ، همنوا با همه عزاداران حسینی در اقصی نقاط کشور به اقامه عزا پرداختند.

 

وی خاطر نشان کرد: تدبیر و درایت ارزنده و برنامهریزی درست مسئولین امر شهرستان و هیئات مذهبی و همراهی مردم فهیم این دیار، سبب شد مراسم سوگواری با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در دو دهه اول و دوم محرم در شهرستان نکا برگزار شود و جلوه هایی بی نظیر از عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان ترسیم شود.

 

حجت الاسلام فعالی گفت: محرم ماه کسب معرفت و بصیرت و ولایتمداری است و هیئات مذهبی کانون و کلاس درس معرفت و بصیرت افزایی باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: وعاظ ،مداحان، مدیران و دست اندرکاران هیئتهای مذهبی، هیئت امنای مساجد و حسینیه ها، تکایا ، زینبیه ها ، فاطمیه ها ، بقاع متبرکه ، تمامی عوامل اجرایی و کلیه سوگواران حسینی با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب، تمکین به قانون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند و به حق، خوش درخشیدند و انتظار داریم در ادامه راه هم با رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات مذهبی و مساجد شاهد برگزاری برنامه های محرمی با شور و شعور باشیم.

 

وی یادآور شد: امیدواریم با ادامه این روند نیکو، در کلیه مراسم و برنامه های ویژه این ایام تا پایان ماه محرم و صفر، ضمن پاسداشت شعائر اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به حقوق شهروندی و حفظ سلامت آحاد جامعه احترام بگذاریم.

کد خبر 1090946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha