امضای تفاهمنامه «پویش زندگی» در خراسان جنوبی

موسوی از امضای تفاهمنامه پویش زندگی بین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) وآبفای خراسان جنوبی خبر داد.

«سید مجتبی موسوی»در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: با هدف تأمین و تعویض مخازن ثابت ۴۲ روستای استان، تفاهمنامه ای تحت عنوان پويش زندگي بین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و آبفای استان امضا شد.

 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)با اشاره به این مهم که مخازن ثابت ۴۲ روستا عمر مفید خود را از دست داده و از شرایط بهداشتی مناسبی برخوردار نیستند، افزود: این تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر6 میلیارد ریال بین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان و شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به امضا رسید.

 

وی یادآور شد: بر اساس این تفاهمنامه بالغ بر چهار میلیارد ریال(دو سوم این اعتبار) توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و دو میلیارد ریال هم توسط شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تأمین شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های این نهاد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد: در ماه‌های آینده پروژه‌های آبرسانی ستاد که در هفت روستا در حال اجرا است به بهره برداری برسد.

 

به گفته موسوی سال گذشته نیز براساس تفاهم نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای تأمین تانکر‌های سیار روستایی امضا شد، حدود ۲ میلیارد تومان مشارکت بنیاد برکت ستاد در قالب ۷ تانکر آبرسانی محقق شد.

 

 

کد خبر 1091040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha