رمز موفقیت مدیران و مسئولان تواضع و توجه به اصل کارها است

سردار بوعلی گفت: رمز موفقیت مدیران و مسئولان در ماموریت ها، اخلاص، تواضع و توجه به اصل کارها است و نگاه ما در انتصابات و انتخاب مدیران ستاد سپاه فجر استفاده از ظرفیت نیروهای شایسته و انقلابی در سراسر استان و نواحی بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 13 شهریور) در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس گفت: اعتقاد قلبی به حقیقت پاسداری شاخصه پاسدار تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: رمز موفقیت مدیران و مسئولان در ماموریت ها، اخلاص، تواضع و توجه به اصل کارها است و نگاه ما در انتصابات و انتخاب مدیران ستاد سپاه فجر استفاده از ظرفیت نیروهای شایسته و انقلابی در سراسر استان و نواحی بسیج است.

وی اضافه کرد: حجم کار در سپاه فجر استان فارس بسیار گسترده است و انتصاب مدیران شایسته برای اداره امور دارای حساسیت ویژه است که در اولویت سپاه فجر فارس قرار دارد.

خاطر نشانمی شود، در این مراسم از زحمات «علی محمد محمدی» تجلیل شد و «قاسم علیپور» به عنوان معاون هماهنگ کننده و «حسن کریمی» به عنوان معاون اجرایی سپاه فجر معرفی شدند.

کد خبر 1091041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha