۶۹ کیلومتر از جاده‌های ایلام روکش آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در سال جاری ۶۹ کیلومتر از جاده‌های ایلام روکش آسفالت شده است.

«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در سال جاری ۶۹ کیلومتر از جاده‌های این استان روکش آسفالت، چهار کیلومتر نیوجرسی، ۷۶۰ کیلومتر خط کشی و ۳۲ کیلومتر روشنایی راه و تونل  انجام شده است.

 

دلخواه تاکید کرد:  تأمین حداکثر ایمنی در جاده‌ها یکی از وظایف اساسی راه و ترابری است که در راستای تحقق این امر هرساله و به طور مستمر اقداماتی از جمله نصب تابلو و علایم ایمنی، خط کشی، نصب گاردریل، اجرای شیار لرزاننده، تهیه و نصب چراغ‌های ترافیکی و .. توسط عوامل این اداره انجام می‌شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: استان دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

 

 دلخواه ابراز کرد: از ایتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۵۲۰ عدد تعمیر و نصب تابلو علائم با هدف ارتقای ایمنی تردد و تسهیل جابجایی مسافران در راههای حوزه زیرپوشش این اداره کل نصب شد.

 

وی افزود: این علائم شامل تابلو های اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما و انتظامی بوده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: نصب تابلو های ترافیکی از اهمیت بالاتری برخوردار هستند، عدم وجود این تابلوها در مسیر های پر پیچ و خم و جاده ها می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

کد خبر 1091074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha