عملیات گازرسانی به ۱۸ روستای زنجان آغاز شد

در گرامیداشت یادواره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان؛ عملیات گازرسانی به ۱۸ روستای استان زنجان با بیش از ۳۹ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، عملیات گازرسانی به 18 روستای استان زنجان به صورت نمادین در روستای باش قشلاق خدابنده کلنگ زنی شد.

 

در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اختصاص بیش از ۳۹ میلیارد و۱۹۰میلیون تومان اعتبار؛ برای اجرای این طرح های گازرسانی در استان خبر داد.

 

موسی احمدلو افزود: با بهره برداری از طرح های گازرسانی به ۱۸روستای استان زنجان، ۹۱۶ خانوار روستایی در شهرستان های ابهر، خدابنده و ایجرود به شبکه گاز کشور متصل می شوند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: گازرسانی به این روستاها با اجرای نزدیک به ۱۱۶ کیلومتر شبکه فولای، تغذیه و پلی اتیلن؛ با قابلیت نصب یک هزار و ۱۲۴ انشعاب انجام می شود.

 

این مسئول با اشاره به بهره مندی ۶۰۲ روستای استان از نعمت گاز طبیعی؛ تصریح کرد: در حال حاضر ۸۸.۴ درصد خانوارهای روستایی استان زنجان بهره مند از نعمت گاز طبیعی هستند، که با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال۱۴۰۰ نفوذ گازرسانی در استان به ۹۸.۳۰ درصد می رسد.

 

وی افزود: شرکت گاز استان زنجان افتخار دارد که با ادامه روند رو به رشد خود برای توسعه گازرسانی به نقاط مختلف استان، سبب ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی، اشتغالزایی،حفظ محیط زیست و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه و رفاه مردم شده است.

کد خبر 1091079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha