آماده باش واحدهای خدماتی شهرداری در پی بارش شدید باران

کیانی‌فرد گفت: تمامی واحدهای خدماتی شهرداری صومعه‌سرا در پی بارش شدید باران به صورت آماده باش هستند.

«میثم کیانی‌فرد» در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با شروع بارندگی و اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی، تمامی واحدهای  خدماتی به حالت آماده باش در آمدند.

 

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه از صبح زود تاکنون واحدهای خدماتی مشغول فعالیت هستند تا عملیات رفع آبگرفتگی به سرعت انجام شود افزود: این آماده باش تا پایان بارندگی و همچنین بازگشایی کلیه مسیرها ادامه دارد.

 

وی گفت: این افراد و تجهیزات در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

 

کیانی‌فرد با اشاره به تداوم شرایط جوی و بارش باران در چند روز آینده تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل هستند و با رصد وضعیت آبروها و مسیل ها در اسرع وقت نسبت به رفع آبگرفتگی های احتمالی اقدام خواهند کرد.

 

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه عوامل شهرداری اعم از شهردار و روابط عمومی و ... در سطح شهر حضور میدانی دارند بیان کرد: تمام مسیل‌ها، انهار و کانال‌های آب به طور مداوم رصد می‌شوند تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت مواردی چون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها شوند چراکه این موضوع نه تنها زحمت نیروهای خدماتی شهرداری را چندین برابر می‌کند، بلکه مشکلات بسیاری را نیز برای آنها فراهم می‌کند که آب‌گرفتگی معابر در زمان بارندگی‌های شدید از آن جمله است.

 

کد خبر 1091148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha