امنیت خود را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم

موحدیان با بیان اینکه اکنون و در زمانه صلح نیز نیروهای جان‌ برکف هوانیروز در خدمت به کشور و شهروندان پای‌ کار هستند، گفت:در عین حال امنیت خود را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و در حد بضاعت و توان با مجموعه هوانیروز تعامل و همراهی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز(۱۳ شهریور) در بازدید از پایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد با بیان اینکه خدمت همیشه از ارزش بالایی برخوردار بوده اما در مشهد که شهر امام‌رضا(ع) است، این ارزش مضاعف می‌شود، گفت: نیروهای هوانیروز در دوران دفاع مقدس خط شکن جنگ و در پیشانی ظفرها قرار داشته و نقش ارزنده‌ای در دفاع از کشور ایفا کردند.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه اکنون و در زمانه صلح نیز نیروهای جان‌ برکف هوانیروز در خدمت به کشور و شهروندان پای‌کار هستند، افزود: در حال حاضر سه دستگاه هلیکوپتر هوانیروز برای خدمت به سلامت شهر با اورژانس هوایی همکاری دارند و یک دستگاه نیز در خدمت ستاد بحران استان است، حضور این پایگاه در شرایط صلح نیز برای شهر بسیار مفید و لازم است.

 

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا شهرداری مشهد را با مشکلات جدی اعتباری مواجه کرده است؛ در عین حال امنیت خود را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و در حد بضاعت و توان، با این مجموعه تعامل و همراهی خواهیم داشت.

 

موحدیان افزود: به عنوان نماینده مردم قدردان زحمات شما هستیم و در خصوص نیازهای ضروری پایگاه نیز که می‌تواند برای شهر منافع ایجاد کنند، باید پس از برآوردهای لازم، بین دوطرف تفاهم نامه امضاء شود و البته پایبندی همه‌جانبه به تفاهم‌نامه‌ شرط لازم برای پیشرفت امور است.

کد خبر 1091153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha