۷۵ هزار همکار فرهنگی دُز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند

سلطانی گفت:از مجموع ۱۲۰ هزار همکار فرهنگی شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان ۷۵ هزار نفر دُز اول واکسن خود را از پایگاه های واکسیناسیون فرهنگیان دریافت نموده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «صفدر سلطانی» امروز(۱۳ شهریور) در جلسه هماهنگی آئین بازگشای مدارس با بیان اینکه با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و قرارگاه شهید برونسی سپاه امام رضا(ع)، بهسازی فضای بهداشتی تعداد زیادی از مدارس به ویژه در حاشیه شهر مشهد مقدس عملیاتی شده است افزود: هفت هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان ارزیابی اولیه آمادگی وضعیت بهداشتی خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل نمودند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جلسات شورای سلامت دانش آموزی و کلاس های آموزش غیر حضوری ویژه معلمان و مدیران مدارس گفت: دو هزار و ۵۰۰ بسته های بهداشتی ویژه مدارس تهیه شده و تا قبل از آغاز برگزاری کلاس های حضوری به مدارس ارسال خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی پیش رو ۸۰ اتاق بهداشت در استان تجهیز شده است و لوله کشی صابون مایع ۵۰۰ مدرسه عملیاتی شده است افزود: از مجموع ۱۲۰ هزار همکار فرهنگی شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان ۷۵ هزار نفر دُز اول واکسن خود را از پایگاه های واکسیناسیون فرهنگیان دریافت نموده اند.

 

سلطانی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پایگاه های نواحی یک، سه، پنج و شش مشهد از امروز و سایر پایگاه ها از روز دوشنبه میزبان همکاران برای دریافت واکسن خود می باشند.

کد خبر 1091186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha