۶ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی خراسان جنوبی پرداخت شد

عزیزی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه های ورزشی خراسان جنوبی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» امروز (۱۳ شهریور) در دیدار با فرماندار نهبندان، اظهار کرد: از تمامی کمبودهای حوزه ورزش نهنبدان عذرخواهی می کنم چراکه اگر مشکلاتی در حوزه ورزش نهبندان وجود دارد به دلایل مشکلات کشوری و بیماری کرونا است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به موضوع کمک به هیئت های ورزشی نهبندان، گفت: در سال گذشته، 206 میلیون تومان به شهرستان نهبندان کمک کرده ایم یعنی کمک را از میان تمامی شهرستان های استان دریافت کرده است چراکه بنا بر فرمایشات رهبری، وظیفه ما کمک به نهبندان است.

 

عزیزی گفت: 100 میلیون تومان دیگر برای کمک هیئت های ورزشی ابلاغ می شود که با اولویت عدم تحقق وعده ها به شهرستان ها تزریق خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: برای تجهیز اماکن ورزشی، برای سال آینده یک میلیارد تومان اعتبارات را افزایش می دهیم، همچنین تجهیز سالن حاج قاسم سلیمانی بانوان نهبندان در اولویت است، تجهیزات ورزشی روستایی هم در دستور کار خواهد بود.

 

وی به موضوع تعطیلی باشگاه های ورزشی به دلیل بیماری کرونا Hشاره کرد و گفت: آنچه در ستاد ملی کرونا مصوب شده است اجرایی می شود، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 6 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با نرخ 12 درصد به باشگاه های ورزشی پرداخت شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: جشنواره ملی زنان عشایر مصوب شده و اگر کرونا به شرایط عادی بر گردد این موضوع اجرایی می شود.

 

وی گفت: به رغم همه مشکلات و نواقص ورزشی، اقدامات مبارکی در حوزه ورزش و جوانان نهبندان رخ د اده است که نشان از هماهنگی فرماندار، امام جمعه و مجموعه بسجیان و اداره ورزش و جوانان است.

 

عزیزی ادامه داد: عقب ماندگی تاریخی در نهبندان وجود دارد اما در بحث زیرساخت های ورزشی 17 چمن مصنوعی در نهبندان یک رکورد است که یا اجرا و یا در دست اجرا است که ناشی از نگاه عدالت محور دولت در منطقه کمتر توسعه یافته نهبندان است.

 

«مجید بیکی»، فرماندار نهبندان در این جلسه اظهار کرد: ورزش محلات نهبندان نیازمند حمایت های اداره کل ورزش و جوانان است.

 

وی گفت: بعضی از زیرساخت های ورزشی نهبندان رو به بهبود است اما حال ورزشکاران خوب نیست، بیماری کرونا تاثیر جدی بر وضعیت ورزشکاران داشته است؛ گرچه راهبرد ایجاد زیرساخت ها در شهرستان به نقطه ای خواهد رسید که نیاز به هزینه بیشتر نیست اما برای ورزش منسجم و نقش آفرینی ورزشکاران باید در بعد نرم افزاری برنامه ریزی کنیم.

 

 

کد خبر 1091214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha