تکریم ارباب رجوع سرلوحه ماموریت های پلیس انقلابی

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه نیروی اننتظامی با اقتدار از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند، گفت: تکریم ارباب رجوع سرلوحه ماموریت های پلیس انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار«یحیی الهی» در بازدید از یگان های انتظامی شهرستان کوهدشت، بیان داشت: تکریم ارباب رجوع سرلوحه ماموریت های پلیس انقلابی است و بحمدالله پلیس لرستان در این مقوله خوب عمل کرده است.


فرمانده انتظامی استان لرستان با تأكيد بر نظارت و حسن انجام كار، افزود: نیروی انتظامی با اقتدار از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند و بامتخلفان برخورد قاطع قانونی دارد.

 

وی افزود: پاسخگو بودن در مقابل مردم، تقسيم كار و توزيع مأموريت ها، صحت و دقت در عمل، هدايت عمليات انتظامي همراه با سرعت و مشاركت دادن مردم از ويژگي‌هاي مسئولان انتظامی است.



سردار الهی با بیان اینکه اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی از جمله مولفه های است که بایستی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گیرد، اظهار داشت: اخلاق خوب همراه با سعه صدر و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم موجب افزایش مشارکت آنان در تامین امنیت می شود.


وی تصریح کرد: مردم از انضباط ظاهری پلیس عملکرد وی را قضاوت خواهند کرد و باید توجه داشت قبل از هر ماموریت مرتب، منظم و با همراه داشتن وسایل و تجهیزات لازم رهسپار امنیت شهروندان شویم.

فرمانده انتظامی لرستان از افزایش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس خبر داد و گفت: ملاک ماموریت های نیروی انتظامی رضایت مردم است.

 

کد خبر 1091226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha