آیت الله حکیم هرگز از حق طلبی دست بر نداشت

آیت اللّه نوری همدانی در پی رحلت آیت الله سید محمد سعید حکیم با صدور پیامی تصریح کرد: ایشان در کنار تالیف و تدریس معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) و تربیت طلاب علوم دینی هرگز از حق طلبی دست بر نداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، متن پیام آیت الله نوری همدانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در سالروز شهادت حضرت علی بن الحسین، زین العابدین (علیه السلام)، ارتحال عالم بزرگوار و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد سعید حکیم (رحمت الله علیه) که از خاندان بزرگ علم و فقاهت، جهاد و شهادت بودند، موجب تأثر و تأسف گردید.


ایشان در کنار تالیف و تدریس معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) و تربیت طلاب علوم دینی هرگز از حق طلبی دست بر نداشت. جهاد فی سبیل الله و تحمل زندان حزب بعث در سالیان طولانی، از معظم له چهره‌ای ماندگار در احقاق الحق و ازهاق الباطل به یادگار گذاشت.

 

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت، ولی عصر (اروحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه نجف و قم، خاندان رفیع حکیم، مخصوصاً فرزندان معزز ایشان، شاگردان و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت گفته و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 1091254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha