آمادگی موسسه رازی کرج برای تولید ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا اوائل زمستان

ساداتی نژآد با اشاره به انجام مراحل تحقیقاتی و تولیدی واکسن کرونا بنابر اعلام مقررات سازمان بین المللی بهداشت گفت: موسسه رازی کرج در صورت صدور مجوز اضطراری مصرف برای تولید ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا اوائل زمستان آمادگی دارد.

« ساداتی نژاد» در حاشیه آغاز مرحله سوم تولید واکسن کووپارس در موسسه سرم سازی کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: موسسه رازی کرج در صورت صدور مجوز اضطراری مصرف برای تولید ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا اوائل زمستان آمادگی دارد. 

 

وزیر جهاد کشاورزی افزود: موسسه تحقیقاتی رازی کرج با ظرفیت بی نظیر در دولت سیزدهم به عنوان یک بازوی قدرتمند در حوزه کشاورزی، علمی و تجهیزاتی محسوب می شود و مورد توجه است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توان تحقیقاتی و پزشکی موسسه رازی کرج بیان کرد: تولید واکسن کرونا از سال ۹۸ با دقت و رعایت تمامی استانداردها انجام شده است و امروز مرحله سوم تولید واکسن کرونا در این موسسه تحقیقاتی است.

 

وی خاطرنشان کرد: موسسه رازی حصارک با دانش فنی و ایرانی و بومی موجب افتخار در تراز جهانی است و امیدواریم این خدمت نیز که برازنده مردم است با مجوز اضطراری مصرف در اختیار مردم قرار گیرد. 

 

اولویت اول دولت سیزدهم حمایت از تولید واکسن کرونا و مقابله با این بیماری است

 

وزیر جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: اولویت اول دولت سیزدهم حمایت از تولید واکسن کرونا و مقابله با این بیماری است، موسسه رازی کرج به عنوان موسسه ریشه دار تولید ۵ واکسن از هفت واکسن کرونا کشور را تولید و بهره برداری کرده است. 

 

 

 

 

کد خبر 1091348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha