تحقق اقتصاد مقاومتی در فارس با اجرای طرح «منش»

حاجی زاده گفت: استان فارس یکی از پنج استان برگزار کننده طرح «منش» در کشور است با اجرای این طرح در ایجاد انگیزه میان جوانان، کارآفرینی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در میان استان های دیگر پیشرو بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس حاجی زاده»، در آئین اختتامیه طرح های مرکز نوآوری و شتابدهی فارس گفت: فارس در اجرای طرح نوآوری و شتابدهی پیشرو است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: استان فارس یکی از پنج استان برگزار کننده طرح «منش» در کشور است با اجرای این طرح در ایجاد انگیزه میان جوانان، کارآفرینی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در میان استان های دیگر پیشرو بوده است.

وی اضافه کرد: پرداختن به دغدغه های جوانان از جمله مسکن ازدواج و اشتغال از وظایف اداره کل ورزش و جوانان است که فارس در این زمینه موفق عمل کرده که نمونه آن طرح «منش» است.

حاجی زاده اعلام کرد: از سال گذشته طرح «منش» با همکاری خوب جهاد دانشگاهی فارس آغاز شد و موجب شده تا ایده های جوانان ما به نتیجه برسد و ایده ها را به عمل تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: سه طرح سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه ورزش و جوانان فارس نیز در این رویداد پذیرفته شدند و با اجرای طرح «سرباز مهارت» نیز با همکاری جهاد دانشگاهی استان هر ماه بیش از یک هزار سرباز از آموزش های ضمن خدمت بهرمند می ‌شوند.

حاجی زاده تصریح کرد: اشتغال جوانان دغدغه دولت است و ایجاد اشتغال از طریق کارآفرینی نیاز به شناسایی ایده های ناب دارد و تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه های اصلی رهبرمعظم انقلاب است که با ایجاد اشتغال می توان در جهت تحقق آن گام برداشت.

کد خبر 1091415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha