برترین‌های جشنواره مالک اشتر در بندر آستارا تجلیل شدند

برترین‌های جشنواره مالک اشتر بسیج در سپاه ناحیه شهرستان آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر بسیج امروز(یکشنبه، ۱۴ شهریور) با حضور فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه، جانشین سپاه، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و نیروهای بسیجی در محل سالن ولایت سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

 

«بهزاد قنبری» در این آیین اظهارکرد: جشنواره مالک اشتر در راستای ایجاد انگیزه بهتر و تلاش بیشتر بین بسیجیان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: جشنواره مالک اشتر در سه سطح شهرستانی، استانی وکشوری برگزار می‌شود.

 

وی تصریح‌ کرد: شخصیت مالک اشتر می‌تواند الگویی برای همه سربازان ولایت باشد که پا در رکاب ولایت برای دفاع از دین و کیان اسلامی فداکاری می‌کنند.

 

قنبری با بیان‌اینکه مساجد قرارگاه تعالی انسان‌هاست، گفت: باید از این ظرفیت بهترین بهره را برای تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان ببریم.

 

گفتنی است، در این مراسم ۱۲ پایگاه بسیج به عنوان پایگاه‌های برتر، ۶ حوزه مقاومت خواهر و برادر به عنوان حوزه‌های برتر، ۲ واحد پیشگامان خواهر و برادر به عنوان واحدهای برتر، ۴ حلقه صالحین خواهر و برادر به عنوان حلقات برتر معرفی شدند.

 

همچنین در این جشنواره ۲ پایگاه مقاومت بسیج نمونه برادر و خواهر به جشنواره استانی راه یافتند و یک واحد دانش‌آموزی به عنوان موفق‌ترین رده انتخاب شد و در پایان نیز از برترین‌های جشنواره مالک اشتر با اهدا لوح و جوایزی تجلیل شد.

کد خبر 1091445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha