آموزش، افزایش معنویت و ارتقای بصیرت از وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه هستند

مهدی‌پور با بیان اینکه در سپاه، مجموعه‌های فرماندهی، حفاظت و دفتر نمایندگی ولی فقیه یک خانواده مکمل هم هستند و یک مسیر را طی می‌کنند گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه وظیفه آموزش، افزایش معنویت و ارتقای بصیرت را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «مجید مهدی‌پور» امروز (یکشنبه ۱۴ شهریور) در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان اينکه ما در سپاه یک مجموعه فرماندهی، حفاظت و دفتر نمایندگی ولی فقیه داریم اظهار کرد: این مجموعه‌ها یک خانواده مکمل هم هستند و یک مسیر را طی می‌کنند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه وظیفه آموزش، افزایش معنویت و ارتقای بصیرت را بر عهده دارد.

 

وی اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور مادی، عملیاتی، فرماندهی، شجاعت و موضوعات عقیده، دین، بصیرت و آگاهی حرکت می‌کند که این مسئله عامل پیشرفت و موفقیت این نهاد شده است.

 

مهدی‌پور تصریح کرد: تربیت، آموزش و افزایش معنویت و بصیرت همه جا می‌توانند اصل باشند اما در نظام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سپاه پاسداران، به عنوان یک اصل و رکن از آنها یاد می‌شود.

 

وی عنوان کرد: آموزش دادن یکی از وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است تا بتواند در کنار فرماندهی و حفاظت، ماموریت خود را اجرا کند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها طعمه نیستند بلکه نعمت و امانت هستند بیان کرد: باید مسئولیت‌ها را همانند امانت الهی بدانیم تا به خیر و برکت دست پیدا کنیم.

 

وی یاد آور شد: ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، اخلاق‌ها و عمق استراتژیک افراد از نظر روحی و معنوی در مسئولیت‌ها مشخص می‌شود.

 

کد خبر 1091474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha