۱۰۰۰ میلیارد تومان بسته‌ معیشتی در قالب طرح «شمیم حسینی» میان نیازمندان کشور توزیع شده است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان بسته‌ معیشتی در قالب طرح «شمیم حسینی» میان نیازمندان کشور توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه برگزاری رزمایش شمیم حسینی که در بقعه شیخ صدوق (ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مصادف با چهاردهمین دوره طرح «شمیم حسینی» و کمک‌های مومنانه و مواسات است که عمدتاً کمک‌های مردمی می‌باشد و درآمد بقاع و موقوفاتی که نیات منطبق دارد در این رزمایش مشارکت دارند.

خاموشی با بیان اینکه طی این ۱۴ دوره قریب به یکهزار میلیارد تومان بسته‌های غذایی توزیع شده است گفت: در این دوره و این رزمایش نیز که به نام سید الشهدا (ع) مزین است ۲۰۰ هزار بسته معیشتی (غذایی) به ارزش یکهزار میلیارد ریال و ۳۵ هزار بسته نوشت افزار با عنوان مهر تحصیلی به ارزش ۷۵ میلیارد ریال بین نیازمندان و افراد کم برخوردار جامعه در سراسر کشور با همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور توزیع شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه سازمان اوقاف یکی از وظایف پر اهمیتش پرچم داری طرح مواسات است افزود: در این خصوص از مردم متشکر هستیم که به رهبر لبیک گفتند و مسیر را برای ارگان‌هایی چون اوقاف هموار کردند.

وی عنوان داشت: امیدوار هستیم که وقتی واکسیناسیون سرعت بگیرد و دانش آموزان رفتن به مدرسه را از سر می‌گیرند در خصوص تهیه امکانات اولیه مشکلی نداشته باشند و در این راستا از مردم می‌خواهیم به همنوعان توجه ویژه کنند و این مسیر را همه با هم طی کنیم چرا که معتقد هستم یکی از عوامل بهشتی شدن انفاق به مردم است.

کد خبر 1091533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha