زائرین اربعین بدون هماهنگی  به مرزها مراجعه نکنند

زینی وند با تأکید بر اینکه هیچکس بدون هماهنگی به مرزها مراجعه نکند که خودشان اذیت می شوند زیرا برگشت داده می شوند؛ افزود: همه برنامه ریزی ها باید این باشد اربعین بُعد بین المللی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، یکشنبه(۱۴ شهریور) در کمیته استانی ستاد اربعین حسینی با اشاره به ممنوعیت تردد زائرین خارجی از مرز زمینی، افزود: با این حساب مرز میرجاوه بسته و کرمان عملاً زوار خارجی ندارد.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شرط تزریق دو دوز واکسن برای اعازم زائر، کار را برای ما هدفمندتر می کند، افزود: سهمیه اعزام هنوز مشخص نیست ‌اما با توجه به کمبود وقت باید این اقناع سازی صورت بگیرد که فقط افرادی که دو دوز واکسن را دریافت کردند اعزام می شوند.

 


استاندار کرمان اظهار کرد: مبنای ما اطلاعیه های حج و زیارت، ستادملی کرونا و ستاد مرکزی اربعین و ثبت نامی سامانه سماح و مبنای بعدی واکسیناسیون است اما آنچه لازم است اینکه موکب داران و ناوگان زمینی در اولویت دریافت واکسن باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه هیچکس بدون هماهنگی به مرزها مراجعه نکند که خودشان اذیت می شوند زیرا برگشت داده می شوند؛ افزود: همه برنامه ریزی ها باید این باشد اربعین بُعد بین المللی خود را حفظ کند زیرا موج عظیمی که سال به سال اتفاق می افتاد و در دنیا بی نظیر بود، برای ما مهم است.

 

زینی وند با اشاره به اینکه 19 شهریور آخرین مهلت اعلام شده برای دریافت دوز دوم واکسن زائرین است؛ تصریح کرد: در این تاریخ باید همه آمادگی ها در استان ایجاد شده باشد.

کد خبر 1091535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha