توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ هزار پرس غذای نذری میان محرومان جهرم

شعبان پور گفت: به همت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم در ایام ماه محرم امسال هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ هزار پرس غذای گرم نذری میان خانواده های بی بضاعت توزیع شده است.

«محمد جواد شعبان پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم با همکاری مراکز نیکوکاری سطح شهرستان، در ایام ماه محرم اقدام به اجرای طرح های مختلف در راستای حمایت از مددجویان و خانواده های کم بضاعت کرده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم افزود: امسال در این اقدام، علاوه بر توزیع غذای نذری میان خانواده های مددجویان، تهیه بسته های مواد غذایی و همچنین تهیه و توزیع جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز انجام شده است.

 

وی با اشاره به توزیع نذری در ایام محرم به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بیان کرد: آنچه در ماه محرم و با یاری و حمایت خیران در جهرم انجام شد، تهیه 10 هزار پرس غذای گرم میان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است.

 

شعبان پور ادامه داد: برای تهیه هر پرس غذای گرم، 15 هزار تومان هزینه شد که در مجموع 150 میلیون تومان برای این امر هزینه شده است.

 

وی همچنین به تهیه بسته های مواد غذایی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا حدود هزار و 500 بسته مواد غذایی نیز به همت خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم اضافه کرد: برای تهیه هر بسته مواد غذایی 300 هزار تومان هزینه شده است.

 

شعبان پور در پایان با اشاره به تامین سه سری جهیزیه ویژه نوعروسان کم بضاعت نیز گفت: هزینه تامین هر سری جهیزیه ۶۰ میلیون تومان بوده است.

 

کد خبر 1091540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha