حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد بیمارانی که به اورژانس مراجعه می‌کنند بدحال هستند/۳۴ درصد مردم قم دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند

قدیر گفت: متأسفانه وضعیت بیمارانی که اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند، اصلاً مناسب نیست و اغلب با حال وخیم و دیرهنگام به بیماران مراجعه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (یکشنبه 14 شهریور) در جلسه ستاد مدیریت کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: وضعیت کرونا در قم هنوز به وضعیت ثبات نرسیده است و روزانه بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ نفر بستری داریم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: زمانی می‌توانیم بگوییم به قله پیک کرونا رسیده‌ایم که حداقل یک هفته ثبات داشته باشیم.
 

وی گفت: وضعیت تجمع‌ها در قم به‌هیچ‌عنوان رضایت‌بخش نیست و تجمع‌ها در آرامستان ها، بستنی‌فروش‌ها، ایستگاه‌های صلواتی و... وجود دارد که موجب ابتلا همشهریان می‌شود.


قدیر ابراز داشت: ۶۰ تا ۸۰ درصد بیمارانی که به اورژانس مراجعه می‌کنند وضعیت مناسبی ندارند و روسای بیمارستان‌ها باید به فکر افزایش تخت‌های مراقبت‌های ویژه باشند.


وی در خصوص واکسیناسیون گفت: سرعت واکسیناسیون باید ارتقا یابد و به دنبال این هستیم که گروه‌های هدف واکسیناسیون را افزایش دهیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: ۳۴ درصد مردم قم دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و انتظار داریم که همشهریان به مراکز واکسیناسیون مراجعه و هر چه سریع‌تر واکسینه شوند.

کد خبر 1091543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha