دانشگاه علوم پزشکی شیراز مقام برتر واکسیناسیون مادران باردار علیه کرونا را کسب کرد

همتی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکسیناسیون مادران باردار بر علیه کرونا رتبه نخست را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (یکشنبه 14 شهریور) در نشست با مدیران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکسیناسیون مادران باردار بر علیه کرونا رتبه نخست را کسب کرده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: واکسیناسیون، مطالبه عمومی و به حق مردم است و امیدواریم با ورود هرچه زودتر محموله های جدید واکسن به استان، این درخواست مردمی به طور کامل محقق شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکسیناسیون گروه های هدف در مقابل کرونا تاکنون عملکرد مطلوبی داشته است و اجرای واکسیناسیون را به عنوان عامل موثر برای مقابله با کرونا با جدیت دنبال می کند.

همتی تصریح کرد: روند واکسیناسیون کرونا در مناطق روستایی در حال انجام است و راهکارهای لازم با استفاده از ظرفیت بهورزان و برنامه های دهگردشی تیم سلامت برای تسریع در این روند در نظر گرفته می شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از توانمندی دیگر ارگان ها در واکسیناسیون کرونا در فارس عنوان کرد: استفاده از این ظرفیت ها علاوه بر افزایش توان واکسیناسیون عمومی از خستگی و فرسایش بیش از اندازه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز جلوگیری می کند.

کد خبر 1091550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha