واکسیناسیون ۸۰ درصد فرهنگیان استان کرمان انجام شد/کتب درسی از ۲۰ شهریورماه توزیع می شود

اسکندری نسب با اشاره به اینکه تاکنون واکسیناسیون ۸۰ درصد همکاران فرهنگی استان کرمان انجام شده است؛ گفت: کتاب های درسی از ۲۰ شهریورماه جاری توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ احمد اسکندری نسب، یکشنبه(14 شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه خبر داد و گفت: اما با توجه به شرایط کرونایی باید همه زمینه آمادگی روانی برای بازگشایی مدارس را ایجاد کنیم و در این راستا نیازمند همکاری رسانه ها هستیم تا افکار عمومی بپذیرند که مدارس شروع به فعالیت کنند.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه همه فعالیت های مربوط به بازگشایی مدارس با شعار "مهر ماندگار با کارنامه یادگار" در دستور کار آموزش و پرورش است؛ ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته در شرایط کرونایی دستاوردهای خوبی داشتیم و میانگین نمرات نهایی پایه دوازدهم در استان کرمان از میانگین کشوری بهتر و در قبولی کنکور نسبت به سال قبل تفاوت خوبی شاهد بودیم و 499 دانش آموز رتبه زیر 1000 در استان داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه سال قبل 11 میلیارد تومان در زمینه سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز شد و تاکنون دو مانور بازگشایی مدارس در استان برگزار شده است؛ اعلام کرد: تاکنون واکسیناسیون 80 درصد همکاران فرهنگی استان کرمان انجام شده است.

 

اسکندری نسب در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بیش از 6 هزار نفر نیرو از کانال های مختلف جذب آموزش و پرورش استان شده و در استان کمبود معلم نداریم.

 

وی از کمبود سرانه فضای آموزشی در استان گفت و افزود: با کمک خیران 10 مجتمع آموزشی بزرگ در کرمان در حال ساخت است و اتاق بازرگانی در ساخت 720 کلاس درس در قالب پویش "کرمان دانا" مشارکت داشته و تا اول مهر تعداد زیادی از این کلاس ها افتتاح خواهد شد.

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان گفت: کتاب های درسی از 20 شهریورماه جاری توزیع می شود.

کد خبر 1091555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha