جامعه ای که رهبری کتابخوان دارد باید اهل کتاب باشد

موحدیان با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی نیاز به تبلیغ و ترویج دارد؛ گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که رهبر آن اهل کتاب و کتابخوانی است و این وظیفه ما است که به عنوان افراد این جامعه راه رهبر انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تسلیت ایام محرم و صفر گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که رهبر آن اهل کتاب و کتابخوانی است و این وظیفه ما است که به عنوان افراد این جامعه راه رهبر انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را دنبال کنیم.


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی نیاز به تبلیغ و ترویج دارد، افزود: در دوره ای که استفاده از فضای مجازی در بین اقشار جامعه با روندی رو به رشد در جریان است و بعضا در زمینه های ضد فرهنگی نیز فعالیتهایی انجام می شود، گسترش فرهنگ استفاده از کتابخانه ها و فرهنگسراها می تواند علاوه بر ارتقای فرهنگ عمومی یکی از بهترین گزینه ها برای پرکردن ایام فراغت جامعه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه حق الناس در دین ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بخشی از این حق الناس مربوط به فراهم سازی زمینه های رشد جامعه است. ما باید بیش از پیش در راستای ارتقای فرهنگ اجتماعی و شهروندی فعالیت داشته باشیم.


موحدیان استفاده از ظرفیت خیرین را مهم دانست و افزود: بطور قطع هر اقدامی که ما در راستای اعتلای فرهنگ عمومی، درک و آگاهی جامعه انجام دهیم، اثر بخشی و بهره وری چندین برابری آن را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1091559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha