جمعیت وفاق ملی اسلامی: بیانیه «آیت الله قاسم» پیام سیاسی متعادل و دقیق است

یکی از رهبران جمعیت وفاق ملی اسلامی اعلام کرد: بیانیه اخیر «آیت الله عیسی قاسم» یک پیام سیاسی متعادل و دقیق است که باید این پیام سیاسی و ملی گرایانه را به سرعت اجرا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، «سید طاهر موسوی» عضو دبیرخانه جمعیت وفاق ملی اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: بیانیه اخیر «آیت الله عیسی قاسم» مرجعیت شیعیان بحرین، یک پیام سیاسی  در نهایت تعادل، انعطاف پذیری، دقت و مسئولیت است که باید با شجاعت این پیام سیاسی و ملی گرایانه را به سرعت گرفت.

 

موسوی تاکید کرد: این بیانیه، یک پیام چند بعدی است که بیانگر آمادگی، جدیت برای تعامل، تعیین زنگ شروع، مشخص کردن ویژگی ها راه درست منتهی به ثبات دایم است. به شرط اینکه هر یک طرفین در انتخاب نماینده آزاد باشند و نماینده برای منافع کشور  تلاش کند.

 

وی ادامه داد: انتظار می رود که یک پیام سیاسی رسمی وجود داشته باشد که روح جدید و رویکرد متفاوتی داشته باشد. با همان شرایط مشترک و جامع که کشور به آن نیاز دارد و همه ملت در انتظار آن هستند، برخورد کند وبه سمت حکومت جدید که یک مدل مترفی و پیشگامی را ارایه می دهد، حرکت کند. توجه مردم منطقه را جلب کند.

 

موسوی تاکید کرد: سیستم ارزشی و زمینه سازی سیاسی فراگیر از ویژگی های این بیانیه است. نیاز است که تحت عناوین منفعت ملی، گفتگو، اصلاحات، ثبات، رضایت، عدالت، راه حل منطقی، صداقت، وفاداری به وطن باشد.

کد خبر 1091581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha